Post by glasranbedeco on Feb 3, 2022 7:49:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere tokens ▞▞▞
▞▞▞ Apple Knight: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Mens du spiller spillet, stop for at vise annoncer. Virkelig fyre? Hej hej. Afinstaller det.
Gennemsnitligt platformspil, kontroller er langsom og klodset. Ememies ramte fra skærmen. For generisk og kort til at bruge penge på. Spillet har svært ved at åbne.
Så mange annoncer. Dette spil er fantastisk, men på grund af annoncerne får dette 2 stjerner. Ret venligst dette, hvis du gør det, så giver jeg 5 stjerner. Jeg overvejer at afinstallere.
Spillet er sjovt, og animationerne er alle gennemtænkte og godt lavet... Men jeg giver kun dette 2 stjerner, fordi spillet viser annoncer tilfældigt. Der er annoncebokse, men selvom du ikke bruger dem vises annoncer, og det er irriterende, hvis du er midt i et gameplay
Apple Knight: Action Platformer 2.2.1 Mod gratis shopping - APK Home
Meget flotte almindelige pixelkrigerfigurer! Men kan spillet reboost\opdateres, og kan opdateringen være din pixelkrigerfigur kan blive til et dyr? Men alt i alt er det et godt spil, jeg har aldrig set noget så godt, bedre end dette!! Og hvis du\creator ikke kan lave denne opdatering.. Det er okay! Jeg håber, at dette spil bliver opdateret i fremtiden elsker spillet fortsæt det hårde arbejde med pixel og som jeg siger.. "- pixel-mazing!"-
han hviler dig. Dette spil stinker 1 det sender annoncer mod dig ansigt 2 de laver rustningen så expInsese 3 /expisinse arouer fjerner ikke annoncer o og nummer tre sidder fast på et niveau og gør niveauerne lidt nemme, selvom jeg valgte casul det kan lide Ulta Hard OG OPDATERE SPILLET HVIS DU SER DETTE, SPIL IKKE DETTE SPIL ELLER DONLOAD DET I DIT LIV
Hent Apple Knight: Action Platformer Pro APK 2.1.2 Android gratis ...
Dette spil er sjovt! Primært når du spiller med gamepad. Tbh jeg spillede kun med gamepad, fordi der er mange muligheder på skærmen, så ender jeg med at spille som en noob lol, alligevel har det brug for nogle forbedringer som, der er ingen crouch-knap. Og det er meget nyttigt nogle gange. Jeg ville også ønske, at dette spil havde daglige missioner, en online-tilstand og præstationer, det ville være en god måde at holde spillerne ved at spille. det er et godt spil med smukke pixelkunster. tillykke til alle involverede
Mest populære gratis Windows Pc,Mobil PlatformspilSpil Free ...
fantastisk spil, men for at få maks. alt måtte jeg bruge 5,99 og spille den sidste boss af etape 1 omkring 350 gange
Jeg bliver bare ved med at miste det gør mig rasende, når jeg downloader det spil. Jeg sagde lige, at dette spil er flot grafikken og bevægelsen, men det er stadig et fedt spil
Hvorfor med de obligatoriske annoncer? Jeg ser dine forbandede brystreklamer, er det ikke nok? Grådighed, vil være undergang for os alle.
Spillet ser godt ud. Kunststilen er fin. Først troede jeg, at dette ville være en normal gennemsnitlig platformspil, der kræver en lille smule mønsterviden og "færdighed". Men spillet viste sig at være et gennemsnitligt mobilspil. Fjendernes helbred øges, hvilket kræver, at du køber stærkere våben, når du stiger i niveau. Spillet føltes som om det var en in-game pay2win. Efter min mening stinker dette spil, men det kan forbedres.
Det gik fra 3 stjerner til 2 stjerner. Lige siden jeg kom til niveau 8 eller 7. Jeg har glemt hvilken. Men alligevel føles det som om det ikke engang forsøger at være retfærdigt på dette tidspunkt. Jeg bliver ved med at dø på de dummeste og mest latterlige steder nogensinde. Og niveauet er så forvirrende, at jeg farer vild og frustreret. Dette er også en redigering af min tidligere anmeldelse. Men alligevel er dette spil knap så sjovt nu. 2/10.
Apple Slash Soundtrack på Steam
Tilføj venligst en multiplayer-tilstand, jeg har haft det meget sjovt i dette spil, men jeg ville ønske, at der var en multiplayer-spiltilstand. Jeg anbefaler dette spil, da det har et godt gameplay.
Sjovt spil, men det bliver ved med at slette mine køb af rustninger og evner, og det refunderer selvfølgelig ikke mønterne.
Godt spil, men oplevelsen er forsuret af typisk udvikler-kontantgreb, med bedre evner, der kun er tilgængelige, hvis du betaler for dem. Det er ikke fair. Evner bør låses op gennem spillets fremskridt. Hvad med dette - ingen IAP'er overhovedet! Vil du spille gratis, men betale én gang for at låse op for hele spillet? Den eneste retfærdige og ikke-udnyttende model, der findes. Plus jeg betalte for at slippe af med annoncer, men der er stadig en annonce for udviklerens andet spil. Når jeg betaler for at slippe af med annoncer, betyder det ALLE annoncer. SIG NEJ TIL DEV GRÆDIGHED!
Mindre af en platformer og mere af en AD-former.
Annonce hvert 30. sekund. Kasser i niveauet, der tvinger dig til at se en annonce. Kasserne er ofte lige ved siden af en fjende. Det kunne være sjovt hvis dette blev rettet.
Dette spil er meget godt, og det er svært at finde spil som dette på Android-platformen, men jeg gav dette spil kun 3 stjerner, fordi kontrollerne ikke er så gode, og det vigtigste er "Betalende" dette er endnu et betalende spil, du skal betale for at samle kraftfuldt udstyr og skind, du kan samle selv, men det vil tage dig hel at samle dem, de er bare grådige efter penge.
gameplayet er primitivt, fjender er dumme, niveauer er ikke udfordrende, fravær af historie
Sjovt spil, men sidder fast bag en betalingsmur efter 5 niveauer...
Top 100 betalte iPhone Apps - TechSyd
det har stadig en annonce for et andet spil, når du foretager et køb!
Spillets kunst er smuk og skifter med forskellige verdener, hvilket holder det friskt. Gameplayet er ret afbalanceret i begyndelsen og er udfordrende under gennemgangsniveauerne, men efterhånden som du låser bombeprojektilet op, bliver spillet lettere og er en børneleg ved bosskampene. Selvom de bossede har forskellige bevægelser og er hurtige, vil simpel spamming af bombeprojektil dræbe chefen. Alt i alt er det et fantastisk platformspil
Annoncer er for meget - _- E
Kun et problem mange annoncer 🙂
Eller Frank Millers Dark Knight. Men de ... og Apple rigeligt at bekymre sig over. SONYS LILLE NY ... ret simpel 2D-platformer, hvor du skal guide.
kontrollerne er meget haltende, jeg tørrede mine hænder mange gange, og det er stadig haltende! Håber du fikser dette!
Det lykkedes mig at "slå" dette spil, men det var ekstremt svært, og spillet blev KORTET, fordi det var ufuldstændigt. Afslut i det mindste et spil, før du udgiver det. Der var næsten ingen historie, ligesom en falsk emballage, du får en smule historie i starten, men ikke nok til virkelig at finde ud af noget. Så får du aldrig andet. Meh.
God fornøjelse. Lidt skævt men sjovt
Det er svært at spille, da der er en frygtelig inputforsinkelse. Ofte (men ikke altid), når jeg trykker på en knap, tager det omkring et sekund for min karakter at udføre en handling. Responsivitet af input er super vigtigt for sådanne spil, så det er et stort nej for mig. Bortset fra det er spillet ret ok, selvom niveauerne er ret kedelige, og der er noget backtracking involveret for at fuldføre quests.
Annoncer i slutningen af hvert niveau, hver gang du dør, og hvis du nogensinde vil have en kiste, der er noget værd, gæt hvad... flere annoncer.
Gik glip af magtbalancen for varer og vokse op en lille smule af antallet af varer uden pay-to-win-mekanikken. At tage dette ud af spillet er godt.
Ok indtil du genstarter appen...og det køb, du har foretaget for at fjerne annoncer, ser ud til at være løgn, og det begynder at oversvømme tilføjelser, hver gang du trykker på en tilføjelsesboks, skifter område eller i nogle tilfælde går tilbage til hovedskærmen. Dette spil er ikke godt nok til at berettige annoncer og dingle et brudt løfte om at fjerne dem med i spilkøb. Og nej, det er ikke fordi min google-konto ikke er aktiv, fordi købet stadig er aktivt på kontoen. Så pas på denne 'bug'
det er et fantastisk spil med sød kunst, men jeg synes, for mange annoncer
Det eneste der generer mig er måden du kan købe våben på. Du skal købe næsten alle de tidligere våben for at købe et hvilket som helst kraftfuldt våben uanset de penge, jeg har samlet. Dette gør det virkelig irriterende, da jeg har gennemført spillet med svagere våben, og nu ser jeg ingen mening i at spille for at købe bedre våben.
Meget godt spil for mange annoncer, der dukker op i dit ansigt, at skulle se annoncer for at springe over noget eller få mønter er ok, men tvungne annoncer dræber det virkelig
Spillet er meget sjovt og niveauerne er sjove, jeg kan altid lide sideopgaver og hemmeligheder i niveauer. Spillet har pixeleret 8bit grafik, som jeg virkelig nyder, det føles som Terraria, som er et af mine yndlingsspil. Et problem, jeg har, er, at kampen er meget kedelig, men alligevel rigtig god til et mobilspil.
Forfærdeligt. Som nævnt ovenfor er dette spil et pengeskab. Så kommentaren fra virksomheden tænkte hey, hvorfor ikke... Som beta-tester har jeg spillet tusindvis af spil nu. jeg har aldrig fået besked om denne (stor advarsel lige der) 2 det er muligvis en af de største cash grab platformere derude i modsætning til hvad LLC siger... Hvilket i øvrigt .. enhver rigtig virksomhed ikke gør llc. De er her for at tjene penge og løbe. Pas på.
Er det din tid værd? Hvis du kan lide platformspil, ja. Der er dog et par ting galt med niveauerne. Selvom de er sat godt sammen, er det nogle gange svært at se scenefarer komme. Dette forstærkes en del på den sværeste sværhedsgrad, hvor du får et skud. Cheferne er også ret kedelige og mangler substans, da de kun har en håndfuld angreb. Mens våbnene og evnerne kan optjenes i spillet, kan mange af skindene ikke og giver klare fordele i forhold til de gratis.